صبا

صبا
به وبلاگ من خوش اومدین
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبا و آدرس iran-saba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 خوب بریم سر مقاله این بخش خیلی کوتاهه ! اما خیلی هم مفیده !

ما فرض را بر این می گیریم که شما در حال بازی کردن با Human ها هستید . (این یک فرض است)

خوب در بازی شما از تخصص کمی برخوردارید و چیزی نمی دانید پس باید چیکار کنید ؟؟

من دو روش رو توصیه می کنم که بستگی به خودتون داره :

روش اول : در این روش شما همراه یک نفر یه قویتر از شما هست باشید یعنی با هم حمله کنید و ... یعنی دنبالش باش همش. ( که البته در بعضی از جاها ممکنه به ضررت تموم بشه!)

روش دوم : این مقاله رو تا آخر ادامه بده ببین چی گفتم !

همیشه به یاد داشته باشید که 5 کارگر برای جمع آوری طلا و 5 کارگر برای جمع آوری چوب دیگه همین کافیه بیشتر لازم نیست که بسازید.

ابتدا 1 گارگر خودتون رو برای جمع چوب بفرستید بعدش یک کارگر دیگر را برای جمع کردن طلا. الان 3 کارگر باقی مانده است یکی را برای ساخت Altar و یکی را برای ساخت Farm و دیگری را برای ساخت Barracks بفرستید .

ساخت Farm به سرعت انجام میشه بنابراین سریع یک Farm دیگر بسازید بعد از آن ساخت Altar تمام می شود  کمی صبر کنید تا چوب و طلای شما بیشتر شود در این چند ثانیه که صبر کرده اید به اندازه 5 تا گارگر دیگر بسازید و همانطور گفتم 5 تا طلا جمع کنند و 5 تا چوب. حالا در خانه ی Altar هیرو بسازید یک هیروی خوب که دوست دارید. ( بهتره همیشه با یک هیرو کار کنید فعلا واسه شروع بعدا که سرعتی شدید میتونید 2 تا و 3 تا بگیرید.

اکنون به ساخت دو خانه ی دیگر می رویم.

حالا یک Lumber Mill بسازید بهتره نزدیک درختا باشه که بتونید زود چوب بگیرید.

بعد از اون حالا یک BlackSmith بسازید. ( این خونه خیلی مهمه میشه گفت نکته ی کلیدی تو همینه! )

حالا 5 تا Footman بسازید از خانه ی Barracks .

اکنون شما 5 تا Footman و یک هیرو یا قهرمان دارید.

سریع وارد عمل و جنگ نشوید و همیشه برای خود مقداری از همین Footman و یا غیره رو ذخیره کنید و داشته باشید چرا که ممکنه از یک طرف دیگه بهتون حمله کنند

سعی کنید حمله اول رو شما انجام بدید اینطوری بهتره ... اگه میخواید سریع پیروز بشید از تکنیک حمله به یکی استفاده کنید ( این تکنیک یعنی اگر در بازی 2 به 2 یا 3 به 3 بودید و بیشتر همه تون حمله کنید به یکی از دشمناتون البته تکنیک دیگری هم هست که من اونو پیشنهاد می کنم که درصد پیروزی بالاتر هست استفاده از تکنیک همه به همه یعنی چی ؟؟ یعنی اینکه شما به یکی حمله کنی و دوستان دیگرت به دیگران که در این ترفند تا دشمن بخواد به اون یکی کمک کنه اول باید از خودش مواظبت کنه بعد بیاد سراغ دیگری اینطوری دیگه کسی نمی تونه به همدیگه کمک کنند. )

خونه اصلی تونو ارتقا بدید البته قبلش چند تا Unit بگیرید ( منظورم سرباز و نیرو هست ) حالا بریم سراغ اصلیه ... یعنی BlackSmith تو این خونه عکس شمشیر و ... دیده میشه شمشیر رو انتخاب کنید و ارتقا بدید این باعث میشه قویتر و پایدارتر بمونید همیشه اونو ارتقا بدید.

خوب اکنون بهتره دوباره خونه اصلیتونو ارتقا بدید به مرحله 3 و کاملش کنید.

حالا میتونید Knight بگیرید اگه طبق روشی که گفتم عمل کرده باشید اکنون  شما باید ما بین این ها Farm بسازید چرا که غذا نباشه نمی تونید سرباز بسازید بعد از اینکه خونه اصلی ارتقا پیدا کرد حالا 4 تا Knight بسازید + خونه Arcane Sanctum رو بسازید و 2 تا Priest و 2 تا Sorceress بسازید و همچنین سه الی 4 تا Tower واسه امنیت بیشتر و همچنین دریافت معادن طلا ( توجه ! برای گرفتن معدن طلا باید دشمنانی که اونجا هستند رو نابود کنید وگرنه نمی تونید بگیرید. )

بعد از اینکه معدن ساختید یه خونه اصلی بسازید تا واسه بردن طلا راحتون نزدیک باشه خیلی دور نباشه پیشنهاد می کنم چند تا Tower هم بزارید و سعی کنید بیشتر اونجا باشید چرا که اگه معدن طلا نباشه میبازید و طلایی نمی گیرید.

خوبی بقیشم هم که معلومه خونه های دیگه رو هم بسازید اینا مهم تر از بقیش بودن البته اگه نیاز داشتید از هوا حمله کنید ساختمون آخر رو بسازید و 4 تا پرنده بگیرید.

اگه 4 تا پرنده

4 تا Knight

2 تا Priest

2 تا Sorceress

بگیرید میتونید حریفشون بشید اینو من به شخصه تجربه کردم که میگم!

خوب راستی یه نکته ی دیگه هیرویی که Health میده اگه Health رو روی هیروی یا سرباز Undead بزنه خونش رو کم میکنه اینم واسه اینکه یادم نرفته باشه.

خوب دیگه حالا برید اینا رو هم تمرین کنید هرچی سرعتتونو بالا ببرید قویتر خواهید شد اونایی که قوی هستند فقط سرعتی هستند یعنی سریع خونه میسازند و ... در کل بگم که سریع بازی کنید خوب ویژگی خاصی که Human نداره ولی Night Elf یکی از هیروهاش اگه 6 کنه  کلی ساختمونو نابود می کنه یکی از هیروهای Human ها میتونه با پرتاپ تبر به سمتش جلوی ادامه خراب کردنو بگیره.

البته میتونن جون بدن و قدرتو بالا ببرن تازه Slow ( کند کردن ) هم انجام میدن راستی راستی مخفی هم میکنند دیگه چیکار می کنند!!! و برید نگاه کنید دیگه خسته شدم از بس حرف زدم.

چیه ؟؟  داری نگاه می کنی !! اینجا دیدن نداره گفتم برو تمرین کن تا قوی بشی برو.

برو دیگه اعصابمو خورد نکن ول کن دیگه برو.  نه کتک میخوای !!   وا چرا فرار می کنی ؟! نترس شوخی کردم !!!

در کل برید تمرین کنید تا قوی بشید.


نظرات شما عزیزان:

بازم مهم نیست
ساعت21:07---12 تير 1391
سلام. قصد داشتم لینکتو توی وبلاگم قرار بدم هر کار کردم نشد. فکر کنم اشکال از وبلاگ تو باشه چون بقیه رو لینک میکنه!پاسخ:با سلام جهت تبادل لینک ابتدا ما را با نام « صبا » و آدرس : iran-saba.loxblog.com لینک نمایید سپس به ما اطلاع دهید.

مهم نیست
ساعت17:01---12 تير 1391
خدا خیرت بده. کار خدا وبلاگتو توی سایت هادی امت دیدم. گفتم باز کنم ببینم این بدبخت کیه که مثل من از مگس پروندن گلایه داره. از این به بعد همیشه لااقل یکی بیننده خواهی داشت. یه سری بیا تو وبلاگم تا آشنا بشیم. حتما حتما حتما بیا. منتظرتم خب؟ از اسم وبلاگم می تونی حدس بزنی.پاسخ:تشکر!

سید صادق
ساعت12:38---11 تير 1391
یه سری به وبلاگ بزنید و نظر بدید

ایمیل بزنید
پاسخ:وبلاگ جالبی ! در پناه حق!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین. این وبلاگ در مورد همه چیز هست :) امیدوارم بتونه بهترین واسه شما باشه.
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 12534
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1